1. PŘÍČINA - PROBLÉM
2. VSTUPNÍ DATA - ANALÝZA KLIENTOVÝCH POTŘEB
Outdoor Aktivity
- zjištění problému
- zjištění týmové a profesní minulosti /pravidla a zásady týmu, struktura, odbornosti, hodnoty, společné cíle, osobnost jednotlivce/
- zjištění zkušeností a dovedností, silných a slabých stránek
- zjištění fáze týmu-Kde jsme? Kde se tým nachází a kam směřuje a kde chce být za určité časové období
3. OUTDOOR TRÉNINK - ŘEŠENÍ
4. ZPĚTNA VAZBA - REFLEXE, ROZBOR, TESTY
5. VÝSLEDEK
Klient
- výsledek v souvislostech s příčinami - slabiny týmu - komunikace, spolupráce, konflikty, týmové role, motivace apod. /viz vliv a aspekty/
- dlouhodobé účinky - uchovatelné a vybavitelné
- nová motivace, elán a energie pro praxi
- rýmovost - hlubší poznání, stmelení a silná pouta porozumění ve skupině, sounáležitost s firmou
- inovace a objevení nového potenciálu, odbourání starých návyků
- uplatnění nových poznatků, zkušeností, postupů a dovedností
- odbourání slabin týmu a rozvíjení silných stránek
Outdoor Aktivity
- konzultace, doporučení, následné písemné vyhodnocení -zpráva, výsledky testů
Schéma
Neustálý opakující se cyklus